bip.gov.pl
A A A K
MOPS
To jest wersja archiwalna z dnia 15.02.2021, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodano plany kontroli na 2022 rok

Plan Kontroli Wewnętrznych 2021

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Zakres kontroli

Termin

Osoba kontrolująca

1.

Rejonowe Ośrodki Pomocy Społecznej

- Prawidłowość wydawania decyzji administracyjnych potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej za 2020r.
i I kwartał 2021r.

II kw. br.

Kierownik ROPS

2.

Dział Rodzinnej Pieczy Zastępczej

- kontrola realizacji zadania wynikającego z art. 77 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj. przygotowanie przez koordynatora planu pomocy dziecku

br.

Kierownik DRPZ

3.

Dział Kontroli, Windykacji i Ubezpieczeń

Kontrola przyjmowania, rejestrowania wniosków oraz wydawanie Karty Dużej Rodziny

br.

Kierownik DKW

4.

Dział Organizacyjno - Administracyjny

- Kontrola losowo wybranej dokumentacji z przeprowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych pod kątem zgodności ich udzielania z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, których wartość jest równa lub przekracza kwotę
130 000zł.

br.

Kierownik DOA

5.

Dział Wsparcia Rodziny

- Opracowanie planu pracy z rodziną i terminowość dokonywania okresowej oceny sytuacji rodziny Kontrola losowo wybranych akt prowadzonych przez asystentów rodziny.

br.

Kierownik DWR

6.

Kontrola stanowiskowa inspektora ds. BHP

- Kontrola stosowania uprawnień pracowników MOPS, zgodnie z Zarządzeniem Nr 24/2014 z dnia 04.07.2014r. Dyrektora MOPS i Zarządzeniem Nr 75/2017 z dnia 08.12.2017r.

br.

Zespół kontrolujący

ZK i DKW

7.

Dział Pomocy Osobom Niepełnosprawnym

- Kontrola przepływu środków finansowych w udzielanych dofinansowaniach w zadaniu: łamanie barier architektonicznych

br.

Kierownik DPON

8.

Dział Realizacji Świadczeń

- Kontrola kont na które zostały wypłacone świadczenia , zgodnie z dokumentami źródłowymi (losowo wybrane).

br.

Kierownik DRŚ

9.

Dział Finansowo - Księgowy

- Wykorzystanie środków PFRON w ramach programu „Aktywny samorząd”.

br.

Gł. księgowy

10.

Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności

- Kontrola prawidłowości wydawania legitymacji osób niepełnosprawnych.

br.

Przewodnicząca

PZOON

11.

Inspektor Ochrony Danych

- Ocena skutków (analiza ryzyka) danych osobowych, zgodnie z procedurą zawartą w rozdz. VI Polityki Ochrony Danych Osobowych w MOPS.

br.

Inspektor Danych

Osobowych

12.

Zespół Techniczno - Gospodarczy

- Kontrola godzin pracy pracowników sprzątających pomieszczeniach na terenie objętym działalnością MOPS.

br.

Administrator

J. Skórczewski



Opublikował: Łukasz Włodarczak
Publikacja dnia: 15.02.2021
Podpisał: Ryszard Koziński
Dokument z dnia: 15.02.2021
Dokument oglądany razy: 1 137