Zmiany wprowadzono z powodu: zmiana rozmiaru tabeli
Plan Kontroli Wewnętrznych 2021
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
Zakres kontroli |
Termin |
Osoba kontrolująca |
1. |
Rejonowe Ośrodki Pomocy Społecznej |
- Prawidłowość wydawania decyzji administracyjnych potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej za 2020r. |
II kw. br. |
Kierownik ROPS |
2. |
Dział Rodzinnej Pieczy Zastępczej |
- kontrola realizacji zadania wynikającego z art. 77 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej tj. przygotowanie przez koordynatora planu pomocy dziecku |
br. |
Kierownik DRPZ |
3. |
Dział Kontroli, Windykacji i Ubezpieczeń |
Kontrola przyjmowania, rejestrowania wniosków oraz wydawanie Karty Dużej Rodziny |
br. |
Kierownik DKW |
4. |
Dział Organizacyjno - Administracyjny |
- Kontrola losowo wybranej dokumentacji z przeprowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych pod kątem zgodności ich udzielania z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, których wartość jest równa lub przekracza kwotę |
br. |
Kierownik DOA |
5. |
Dział Wsparcia Rodziny |
- Opracowanie planu pracy z rodziną i terminowość dokonywania okresowej oceny sytuacji rodziny Kontrola losowo wybranych akt prowadzonych przez asystentów rodziny. |
br. |
Kierownik DWR |
6. |
Kontrola stanowiskowa inspektora ds. BHP |
- Kontrola stosowania uprawnień pracowników MOPS, zgodnie z Zarządzeniem Nr 24/2014 z dnia 04.07.2014r. Dyrektora MOPS i Zarządzeniem Nr 75/2017 z dnia 08.12.2017r. |
br. |
Zespół kontrolujący ZK i DKW |
7. |
Dział Pomocy Osobom Niepełnosprawnym |
- Kontrola przepływu środków finansowych w udzielanych dofinansowaniach w zadaniu: łamanie barier architektonicznych |
br. |
Kierownik DPON |
8. |
Dział Realizacji Świadczeń |
- Kontrola kont na które zostały wypłacone świadczenia , zgodnie z dokumentami źródłowymi (losowo wybrane). |
br. |
Kierownik DRŚ |
9. |
Dział Finansowo - Księgowy |
- Wykorzystanie środków PFRON w ramach programu „Aktywny samorząd”. |
br. |
Gł. księgowy |
10. |
Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności |
- Kontrola prawidłowości wydawania legitymacji osób niepełnosprawnych. |
br. |
Przewodnicząca PZOON |
11. |
Inspektor Ochrony Danych |
- Ocena skutków (analiza ryzyka) danych osobowych, zgodnie z procedurą zawartą w rozdz. VI Polityki Ochrony Danych Osobowych w MOPS. |
br. |
Inspektor Danych Osobowych |
12. |
Zespół Techniczno - Gospodarczy |
- Kontrola godzin pracy pracowników sprzątających pomieszczeniach na terenie objętym działalnością MOPS. |
br. |
Administrator J. Skórczewski |
Publikacja dnia: 15.02.2021
Dokument z dnia: 15.02.2021
Dokument oglądany razy: 571