Zmiany wprowadzono z powodu: Przesunięcie pod menu Zamówienia Publiczne
Platforma zakupowa Marketplanet
Platforma zakupowa jest podstawowym narzędziem komunikacji z wykonawcami w trakcie procesu zakupowego. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Publikacja dnia: 20.01.2021
Dokument z dnia: 05.12.2017
Dokument oglądany razy: 3 905