Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana strony platformy zakupowej na aktualną
Platforma zakupowa openNexus
Platforma zakupowa będzie podstawowym narzędziem komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego. Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od grudnia 2017 roku pracownicy urzędu będą wysyłać do Państwa pierwsze zapytania ofertowe.
Jak to wygląda w praktyce:
- Na platformie będą wystawiane zapytania o wartości poniżej 30 tys. euro, nie objęte ustawą o zamówieniach publicznych,
- Zaproszeni dostawcy zostaną poinformowani przez e-mail o zaproszeniu do złożenia oferty,
- Po kliknięciu linku z wiadomości, dostawca zostanie przeniesiony do formularza złożenia oferty,
- Po wprowadzeniu oferty zatwierdzacie Państwo ofertę przyciskiem "złóż ofertę".
Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zachęcamy do Kliknięcia na zakładkę "zostań dostawcą". Po wyborze grup asortymentowych, w których prowadzicie Państwo sprzedaż wystarczy pozostawić swój adres e-mail i kliknąć przycisk "zostań dostawcą". W ten sposób będziecie Państwo na bieżąco informowani o publicznych zapytaniach ofertowych MOPS Bydgoszcz.
Zachęcamy szczególnie firmy lokalne do czynnego uczestnictwa w platformie.
W przypadku pytań lub problemów technicznych zachęcamy do kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, która obsługuje naszą platformę. Tel: 61 679 19 00 czynne pon-pt od 8:00 do 17:00
Publikacja dnia: 05.12.2017
Dokument z dnia: 05.12.2017
Dokument oglądany razy: 3 861